wtorek, 19 kwietnia 2016





Witajcie

 

Odkąd założyłam bloga minęło sporo czasu …. Więc postanowiłam zamieścić pierwszego posta . Mam nadzieję, że w przyszłości będą one regularne. Już na wstępie zachęcam do komentowania  ;)

 

 

#Wiosna2016

Nareszcie zaczęła się upragniona przeze mnie pora roku WIOSNA !!!!! Nareszcie będzie można zdjąć zimowe ubrania J *będzie ciepło i dłużej jasno….  Ale pamiętajcie, żeby nie nastawiać się od razu na letnie ubrania bo pogoda jest bardzo zdradliwa. Lecz to nie oznacza, że nie możecie wyglądać fajnie, modnie i stylowo. No to zaczynamy J



#CoUbierać?

 

I miejsce kurtka dżinsowa


Stała  się bardzo popularna w tym sezonie, możemy ją spotkać zarówno na pokazach mody, jak i na ulicy. Jest pożądanym dodatkiem ubrania .
 

„Po latach nieobecności na wybiegach i w żurnalach do łask wracają kurtki dżinsowe. Gwiazdy noszą je do spodni i sukienek!

Jeśli nie do końca dobrze czujesz się w klasycznej katanie z grubego spranego denimu – jaka królowała na ulicach w latach 90. – postaw na jej nowoczesną odsłonę. Narzutka uszyta z cienkiego dżinsu albo króciutka kurtka ozdobiona kwiatami spodoba się nawet największym elegantkom.’’-

właśnie wpisy tego typu świadczą o tym, że powróciła na ten sezon na dobre i to mnie bardzo cieszy (wpis strona fakt.pl)



Ja już mam a ty?

 

    

II miejsce bomber jacket

 

 

Pozostajemy w klimacie kurteczek otóż te prześliczne nakrycia  podbiły serca wszystkich kobiet. Nosi się je do wszystkiego, ponieważ ze wszystkimi ubraniami tworzy zgrany duet. Spowoduje, że twoja stylizacja nie będzie zwyczajna. Cóż więcej można pisać wystarczy popatrzeć…

   

 

     

Nie czekaj bo może zabraknąć ! J








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz